اخبارهمه

انتقاد شديد حجت الاسلام عزيزي از اقدام اخير شهرداري داريون

نماز جمعه اين هفته داريون با حضور با شكوه امت حزب الله اين منطقه در محل مصلاي نماز جمعه اين شهر برگزار شد.
به گزارش داريون نما حجت الاسلام عزيزي در خطبه اول نماز جمعه شهادت امام موسي كاظم(ع) را تسليت گفت.
امام جمعه داريون در خطبه دوم با اشاره به دستگيري جاسوسان و قاتلان دانشمندان هسته اي كشورمان از اين اقدام وزارت اطلاعات تقدير كرد.
حجت الاسلا عزيزي همچنين  پايان خطبه هاي نماز جمعه اين هفته را به شهر داريون اختصاص داد.
وي گفت: به وسيله جمع زيادي از مردم مومن و انقلابي داريون با خبر شدم متاسفانه در زمين مسجد ابوالفضل(ع) داريون از طرف شهرداري مجوز اجراي برنامه سيرك داده شده است.


امام جمعه داريون ادامه داد: پس از پي گيري هايي كه انجام دادم دريافتم كه متاسفانه اين امر واقعيت دارد.
نماينده ولي فقيه در داريون اضافه كرد: با هماهنگي با نيروي انتظامي و بسيج اين سيرك پلمپ شد اما در عين حال سوالات بسياري در اين رابطه وجود دارد.
حجت الاسلام عزيزي گفت: ما با تفريحات سالم مخالف نيستيم. حرف ما اين است كه چرا بايد شهرداري داريون مجوز اين كار را در زمين مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صادر كند.
امام جمعه داريون گفت: كلنگ آغاز به ساخت اين مسجد توسط آيت الله ايماني نماينده ولي فقيه درا ستان فارس زده شده، ايشان حتي صيغه مسجد را هم خوانده اند و اين طبق فتواي تمام مراجع بدان معني است كه تا ابد اين مكان مسجد است.
حجت الاسلام عزيزي افزود: سال گذشته و در ماه مبارك رمضان 30 شب نماز مغرب و عشا در اين مكان برگزار شده حالا متاسفانه شهرداري به خاطر دريافت 10 درصد سود حاصله از اين سيرك مكان مقدس آن را در اختيار برگزار كنندگان قرار داده است كه اين جاي تاثر و تاسف دارد.
نماينده ولي فقيه در داريون در پايان گفت: شهرداري بهتر است به جاي بستن چنين قراردادهايي به فكر آسفالت كردن كوچه هايي باشد كه گرد و خاك آن مردم داريون را اذيت مي كند.
گزارش خبرنگار داريون نما از محل مصلاي نماز جمعه اين منطقه حاكي است كه مردم نمازگزار پس از پايان سخنان امام جمعه درباره انتقاد از شهرداري داريون با فرياد الله اكبر و تكبير حمايت خود را از اقدام قاطعانه حجت الاسلام عزيزي نشان دادند.
در حاشيه:

دکتر کریم زارع امروز در نماز شکوهمند جمعه منطقه داریون شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت . به گزارش داريون نما وي که یکی از چهره هاي علمی و شناخته شده منطقه داریون و نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور محسوب مي شود در سخنان کوتاه خود قبل از نماز جماعت عصر با اشاره به جایگاه علم و ایمان در اسلام و نگاهی گذرا به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در کشور با تبریک تبدیل دانشگاه آزاد داريون به واحد ، گفت : دانشگاه آزاد اسلامی باید همزمان به ارتقاء علمی و معنوی دانشجویان بیندیشد .

وي همچنین آرزو کرد منطقه داریون نه تنها به بخش بلکه زمانی به شهرستان ارتقاء یابد زیرا داریون لیاقت پیشرفت و ارتقاء را دارد .

 

7 دیدگاه

  1. از امام جمعه محترم و شجاع منطقه داریون که از زبان مردم مومن سخن گفتند حمايت مي كنيم.

  2. این همه پارک و زمین چرا در مسجد؟از امام جمعه محترم و شجاع منطقه داریون حمایت می کنیم.

  3. واقعا جای بسی تاسف است .شهرداری باید قبل از اقدام به چنین کاری اول در اطراف ان مطالعه کند بعد دست به چنین اقدامات عمرانی مهم بزند .امیدواریم که شخص امام جمعه محترم پیگیر این مسايل باشند چون ما بعد از خدا فقط ایشان را داریم و بس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا