گزارشهمه

ساختمان فني حرفه اي داريون بلا استفاده است

يوسف بذرافكن|

بدون شک یکی از مشکلاتی که ذهن و فکر جوانان را مشغول کرده  مساله اشتغال است. چون بدون شغل ،مشکل مسکن و ازدواج جوانان هم حل نخواهد شد . این موضوع در شهر داریون که فاقد هر گونه کارخانه و کارگاه های بزرگ است نمود بیشتری داشته و به یک معضل عظیم تبدیل شده و باعث بروز و ظهور آسیب های اجتماعی و بالا رفتن سن ازدواج و مشکلات بعدی آن شده است.

بوجود آمدن خشکسالی های پی درپی و مستمر ، به منطقه  داریون که عمدتا بر پایه کشاورزی و دامپروری متکی است ضربات بزرگی را فرود آورده است.

هر چند حل این مشکل بزرگ همتی بزرگ و یاری و همکاری مسوولین استان ،شهرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه دلسوزان محلی را می طلبد اما نباید دست بر روی دست گذاشت و بیکار نشست.

یکی از راه های کاهش بیکاری و اشتغال زایی توجه به آ موزش های فنی و حرفه ای است،شاید بسیاری خبرنداشته باشند که شهر داریون دارای فنی و حرفه ای است ساختمان مناسب و بزرگی که با پی گیری وهمت اولین اعضای شورای اسلامی(دوره اول ) در کنار سالن ورزشی داریون ساخته شده است و در تمام دوران شورای دوم و سوم بلا استفاده مانده ، اکنون هم تعطیل است و از آن برای آموزش های فنی و حرفه ای جوانان که زمینه  اشتغال آنان را فراهم می کند استفاده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا