اخبار

دعوت از مردم داريون براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس

حضرت امام خميني (ره):در مورد روز قدس گفته بودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.»

همچنین اين بزرگوار در شرح جهانی بودن این روز گفته اند: «روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند… روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود باید ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند، باید همانطور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند، و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دانها بریزند.

***
حال كه در آستانه روز قدس هستيم مردم ولايت مدار و فهيم داريون يك بار ديگر در اين روز حمايت خود را از مرم مظلوم فلسطين اعلام خواهند كرد.

به گزارش داريون نما راهپيمايي در داريون از روبروي حوزه 7 امام موسي كاظم (ع) واقع دربلوار امام خميني (ره) شهر داريون آغاز و به سمت ميدان شهدا و بولوار كشاورز و در نهايتمصلاي نماز جمعه منطقه داريون ختم مي شود .

عكس هايي كه در ادامه مشاهده مي كنيد مربوط است به راهپيمايي روز جهاني قدس در سال گذشته كه با حضور حماسي مردم منطقه داريون برگزار شد.

عكس ها:روح الله قرباني

2 دیدگاه

  1. با سلام.همه با هم در راهپيمايي روز قدس شركت مي كنيم تا به مستكبران بگوييم ما تا دم مرگ پشتيبان ولايت هستيم و از مردم مظلوم فلسطين و حق آنها دفاع خواهيم كرد.دشمنان منتظر حضور حماسي ملت ايران در روز جمعه باشيد تا با مشت محكم خود شما را به زمين بنشانند.

  2. روز قدس روزی است که امام راحل آن را به عنوان روز مبارزه با اسرائیل نام نهادند تا مردم در این روز در صحنه حاضر شده و از اسرائیل و حامیانش اعلام برائت کنند.مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس برائت خود را از اسرائیل اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا