اخبار

مسوول نمايندگي آموزش پرورش داريون پاسخ داد؛از برنامه اختتاميه كانون وحدت اطلاع نداشتيم!

پنج شنبه 16 شهرويورماه طي مراسمي اختتاميه فعاليتهاي كانون فرهنگي وحدت آموزش و پرورش داريون برگزارشد.
به گزارش داريون نما ويژگي اين مراسم خداحافظي يوسف بذرافكن پس از 16 سال از كانون وحدت بود.
نكته مهم اما در اين برنامه عدم حضور هيچ فرد مسوولي از نمايندگي آموزش و پرورش داريون بود.


به هر حال كانون وحدت متعلق به آموزش و پرورش است و در اين مراسم عدم حضور مسوولان نمايندگي آموزش و پرورش داريون به چشم آمد.
اين نكته اما در گزارش داريون نما از اين مراسم اختتاميه هم ذكر شد.
بلافاصله پس از انتشار اين گزارش در داريون نما “زارع” مسوول نمايندگي آموزش و پرورش داريون در تماس با داريون نما از برگزاري اين برنامه ابراز بي اطلاعي كرد!
وي گفت: هيچ كدام از مسوولين و كاركنان نمايندگي آموزش و پرورش داريون اصلا از برگزاري اين برنامه اطلاع نداشتيم كه بخواهيم در آن شركت كنيم.
زارع افزود: آقاي يوسف بذرافكن هيچ دعوتي چه به صورت مكتوب و چه به صورت تلفني از ما انجام نداد و اصولا ما از برگزاري اين مراسم اطلاع نداشتيم.
مسوول نمايندگي آموزش و پرورش داريون همچنين گفت: كانون وحدت زير نظر آموزش و پرورش است و ما از آقاي يوسف بذرافكن گله داريم كه چرا براي برگزاري اين برنامه نه ما را در جريان قرار داد و نه دعوتي كرد.

5 دیدگاه

  1. باسلام و عرض ادب در مورد اظهارات دوست و همکار عزیزم ریاست محترم نمایندگی باید عرض کنم که 1 برای برگزاری مراسم پایانی فعایتهای تابستانی اینجا نب طی تماس تلفنی با مو بایل شخصی داشتم ایشان را در جریان جشن مراسم پایانی گذاشته بود م و حتی در مورد مسائل دبستان حقیقت جو هم صحبت کرده بودم و فکر می کنم ایشان فراموش کرده اند چون معمولا مدیران تاریخ برنامه ها را در سررسید یاداشت می کنند و احتمالا به خاطر مشغله فراوان ایشان فراموش کرده اند 2 این برنامه یک کار متداول است و مرموط به امسال تنها نبوده است و تمام دعوت های این برنامه حتی دعوت از امام جمعه محترم منطقه داریون شفاهی انجام شده بود . دانش آموزان ،مدیران ،مربیان و اولیاء هم دعوت نامه کتبی نداشته اند 3- اینجانب به صورت حضوری به کارشناس محترم کانون های ناحیه چهار شیراز مراجعه کرده ام و اجازه برگزاری جشن پایانی را از ایشان گرفته و آنها را برای حضور در برنامه دعوت کرده ام . به هر حال من فکر می کنم ایشان روز این برنامه را فراموش کرده بودند چون بعد از عید سعید فطر این موضوع را به ایشان گفته بودم و موفق به توزیع دعوت نامه های کتبی نشده بودم و افراد دیگری هم تلفنی دعوت کرده بودیم مثل مسول محترم تربیت بدنی داریون که ایشان هم به دلیل گرفتاری حضور نیافتند در مجموع هر چه بود این شانزده سال با همه تلخ و شیرینش گذشت و البته جناب آقای زارع در مراسم افتتاحیه شرکت کرده بودند و بنده از ایشان معذرت می خواهم ،کوتاهی از من بوده است .

  2. فکر می کنم برای همیشه از تنها کانون فرهنگی و تربیتی منطقه داریون خبری نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا