ديدگاههمه

آیا دانش آموزان داریون با بقیه فرق دارند؟

مطلبي كه در ادامه ملاحظه مي كنيد را يكي از اولياء دانش آموزان منطقه داريون براي سايت داريون نما ارسال كرده است. لازم به توضيح است سايت داريون نما آمادگي دارد تا پاسخ هاي احتمالي نمايندگي آموزش و پرورش داريون و ناحيه 4 شيراز را منتشر كند.

مشکل کمبود معلم امسال به یک بحران تبدیل شده و متاسفانه تا ماه آبان برخی از مدارس معلم ندارند .به نظر مي رسد عدم مدیریت و دلسوزی لازم باعث این مشکل شده است .

یادمان است که در دهه هفتاد جمعیت دانش آموز چندین برابر بود و در شهر داریون چندین شيفت مدرسه وجود داشت ولی چنین مشکلاتی وجود نداشت و معلم تامین می شد حالا چه شده که  چنین وضعیتی به وجود آمده است ؟

چرا باید برخي معلمین  که فاقد کار آمدی لازم هستند به داریون بیایند . آیا معنای عدالت این است ؟ چرا همه دانش آموزان از شرایط یکسان آموزشی و پرورشی برخودار نیستند ؟ آیا عدالت نباید در همه سطوح اجرا شود ؟ آیا این وضعیت باعث مهاجرت واختلاف طبقاتی نمی شود ؟ چرا مسوولین نمایندگی اقدام مهمی انجام نمی دهند ؟ چرا مسوولین ناحیه چهار شیراز و اداره کل پاسخگو نیستند ؟ آیا دانش آموزان داریون با بقیه فرق دارند؟

چراکسی به فریاد مردم نمی رسد ؟ چرا کسی به بیانات امام جمعه منطقه داریون توجه نمی کند ؟ این وضعیت تا چه موقع باید ادامه پیدا کند ؟

3 دیدگاه

  1. با سلام
    نامه را خواندم واقعا خیلی ناراحت کننده هستش .وقتی یک بچه معلم و راهنمای درستی ندارد چطور میتوان از او انتظار رفتار درست و مناسب داشت ؟چطور ان بچه میتوناد درس بخواند زمانیکه معلم نداشته باشد؟؟؟؟حرف همشهری ما کاملا درست هستش ،چرا بین مدارس و مناطق فرق قایل می شوید ایا خودتان حاضر میشوید در مدرسه ایی که معلم ندارد یا اگر هم دارد معلم درجه چهارم هستش بچه خود را به ان مدرسه بفرستید؟مطمئنم چنین کاری نخواهید کرد .پس از مسوولین ناحیه 4شیراز عاجزانه خواهشمندیم به وضع نامناسب موجود رسیدگی کنند چون یکماه از سال تحصیلی گذشته و وارد ماه دوم شدیم البته امسال رسیدگی کنید نه سال اینده!!!!!

  2. در سال گذشته یکی از دانش آموزان منطقه محروم داریون در مسابقات فرهنگی به مرحله کشور راه یافت و چندین نفر دیگر از دانش آموزان در مرحله ناحیه صاحب مقام برتر شده اند . صد حیف از دانش آموزان با استعداد داریون که استعدادهای آنها هدر می رود.

  3. با سلام و عرض خسته نباشيد و خدا قوت !
    ضمن تأييد مشكلات موجود در مدارس ابتدايي از جمله ولي عصر داريون به اطلاع مي رساند اينجانب تاكنون چندين مرتبه با آموزش و پرورش ناحيه 4 شيراز كه مدارس داريون را تحت پوشش دارد مكاتبه و تلفني صحبت كرده ام ولي متأسفانه كمترين اعتنايي به مكاتبات اينجانب نشده و فقط وعده اصلاحات داده اند . مثلاً به دليل كمبود معلم مدرسه سوم ابتدايي آن دبستان روزهاي چهارشنبه تعطيل است (علاوه بر روزهاي پجشنبه و جمعه) كيفيت آموزش بسيار در سطح پاييني قرار دارد . وضعيت سرويس هاي بهداشتي و كلاً بهداشت صفر است . خدا مي داند كه اين وضعيت بايد تا كي ادامه داشته باشد و تا كي اصلاحات لازم كه از ابتدايي ترين حقوق فرزندان ما است انجام شود .
    در هر حال اميدوارم كه مسئولين مربوطه اقدامات لازم را در جهت بهبود همه جانبه وضعيت مدارس بعمل آورند و از دادن وعده هاي پوچ اجتناب كنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا