اخبارهمه

گزارش جلسه شوراي شهر داريون:عضو جديد شورا معرفي شد|شهردار از اداره برق داريون انتقاد كرد

خبرنگار:مجتبي ظهرابي|
جلسه این هفته شورای اسلامی شهر داریون روز چهارشنبه ۱۷آبانماه با حضورشهردار ، تمامي اعضا شورا و مهدی کشاورز عضو جدید شورای داریون برگزار شد.
به گزارش داریون نما در ابتدای این جلسه شهردار و اعضا شورای داریون ضمن عرض خوش آمد گویی به مهدی کشاورز، جانشین بهرام هوشیار به مسایل ومشکلات شهر داریون پرداختند.
ناصر شرفی رییس شورای اسلامی شهر داریون نیز ضمن خوش آمد گویی به مهدی کشاورز گفت:اعضای شورا آرزوی توفیق وسربلندی هرچه بیشتردر جهت پیشبرد وکمک به مسایل ومشکلات شهر داریون را برای این عضو جدید وتازه نفس شورا دارند.

زارع شهردار داريون:متاسفانه اداره برق داریون با ایجاد مشکلات وسنگ اندازی این طرح مهم و ضروری و اشتغال زا را دچار مشکل کرده و روند پیشرفت کار را کند کرده است که باید به اطلاع عموم برسد.

وی در ادامه افزود:نظرات ،ایده ها و طرحهای زیادی وجود دارد که گفتن ومطرح کردن آن ساده به نظر می رسد ولی در مرحله عمل امکان اجرای آن به این سادگی که عنوان می شود نیست به طور مثال چند سال پی درپی تلاش های بی وقفه ای صورت گرفته است چقدر وقت هزینه شده است تا که الان خوشبختانه طرح ارتقا داریون به بخش در وزارت کشور در حال بررسی است وعده ای می خواهند این تلاشها را نادیده بگیرند که به فضل الهی بزودی شاهد به ثمر نشستن این تلاشها خواهیم بود.
شرفی بحث مخابرات ،اسناد زمینهاو مسکن مهر را در حال بررسی عنوان کرد وبیان داشت:خیلی از کارهای انجام شده در این شورا از قبیل بیمارستان ،اورژانس و.. ،کارهای زیر بنایی بوده است که باز دهی آن با پیگیریها در آینده خواهیم دید.
در ادامه علیرضا زارع شهردار داریون اهم فعالیتهای اخیر شهرداری را اتمام میدان ورودی واقدام برای ایجاد غرفه های متمرکز تره بار در داریون عنوان کرد وافزود:با آسفالت کردن زمین واقع در پشت صندوق قرض الحسنه شهید مطهری داریون وتفکیک آن به صورت ۱۸ تا ۲۰ غرفه مجزا امکان ایجاد مرکز فروش میوه وتره بار بصورت متمرکز در شهر داریون بوجود خواهد آمد،اما متاسفانه اداره برق داریون با ایجاد مشکلاتی وسنگ اندازی این طرح مهم و ضروری و اشتغال زا را دچار مشکل کرده  و روند پیشرفت کار را کند کرده است که باید به اطلاع عموم برسد.
شهردار داریون از استفاده بالغ بر ۵۶۰۰تن آسفالت در دوره خدمت خود در شهرداری داریون خبر داد و اظهار داشت:تمام ماشینها وخودروهای موجود در شهرداری داریون به سیستم جی پی اس مجهز شده اند که این خود از ملزومات جهت کنترل بهتر این دستگاهها توسط شهرداری هاست.
در اواخر این جلسه شهردار و اعضا شورا با یک سرمایه گذار در خصوص ساخت وساز و اخذ پیمانکاری ساخت مسکن مهر در شهر داریون با حمایت دولت وزیر نظر بنیاد مسکن شیراز و همچنین نحوه کار و عملکرد وی بحث وتبادل نظر کردند.
این جلسه راس ساعت ۱۶ شروع ودر ساعت ۱۷و۲۰ دقیقه پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا