گفت و گوهمه

طرح شجره طیبه یک نظام تربیتی ،معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف سازمان بسیج است

خبرنگار:علی مختاری|

صادق فاتحی در گفت وگو با داریون نما گفت:یکی از اهداف مهم بعثت انبیاء و انقلاب اسلامی ، تربیت بشر و انسان سازی بوده لذا حرکت همه انبیاء جهاد همه ی جهاد گران و خون شهدای تاریخ و انقلاب اسلامی ایران برای تحقق امر تربیت و تعالی انسانها بوده است.

مسئول طرح شجره صالحین گفت :تربیت و پرورش انسانها به معنی فراهم کردن زمینه های رشد و تعالی انها بوده با توجه به تغییر و تحولی که در ساختار و سازمان حوزه ها و پایگاه ها با محوریت حلقه های صالحین ایجاد شده بهترین روش برای دستیابی به این زمینه ها ،طرح شجره طیبه صالحین است .

فاتحی در خصوص شجره طیبه بیان داشت :این شجره یک نظام تربیتی ،معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف سازمان بسیج مستضعفین بوده که با استفاده از ظرفیت های علمی و معنوی نظام اسلامی موجب ارتقا آحاد بسیجیان درابعاد مختلف فراهم می شود.

وی تصریح کرد:در سال گذشته جلسه حلقه صالحین پایگاه ها و سازماندهی بسیجیان برگزار شد اما فرماندهان و شوراهای پایگاه ها در زمان اجرای برنامه هااز لحاظ مدیریتی و عملکرد نسبت به سطح انتظارات ضعیف نشان دادند .

فاتحی ادامه داد:امسال با تغییر وتحولی که از طرف فرمانده این حوزه در ساختار و سازمان پایگاه ها با محوریت حلقه های صالحین صورت گرفته ،این کار عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد:امروز بخش عمده ای از بسیجیان خصوصا اعضای فعال در حلقه های صالحین سازماندهی شده و در حال حاضر یکی از اهداف مهم این حوزه کیفی سازی حلقه ها می باشد.

فاتحی در پایان تاکید کرد:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مهم ترین وظیفه ما آمادگی روحی جسمی وعملی همه جانبه برای ظهور حضرت ولی عصر(ع) است.

2 دیدگاه

  1. مساجد سنگرهای دفاع از ارزش ها و بسیجیان مخلص لشکر مخلص خداوند هستند .

  2. با سلام خدمت مسئول محترم طرح شجره طیبه صالحین، فرماندهان محترم پایگاه های بسیج و بسیجیان عزیز:خسته نباشید. حضرت امام خمینی(ره): بسیج،شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا