ديدگاه

پیشنهادی به سایت داریون نما؛ به انتخابات روستاهای منطقه هم بپردازید

یوسف بذرافکن|

انتخابات باعث رشد سیاسی و اجتماعی مردم می شود . سایت مردمی داریون نما هم باید تمام تلاش خود را برای سهیم شدن در این ترقی بنماید و مردم را برای انتخاب افراد اصلح در اتتخابات شورا های شهر و روستا و حتی ریاست جمهوری بنامید .

داریون نما باید در خلق حماسه سیاسی که رهبرمعظم انقلاب اسلامی امر فرمودند وارد عمل شود و ولایت مداری خود را ثابت کند . چون این سایت معتبر تنها سرمایه مجازی منطقه داریون است نباید فقط در داغ کردن تنور انتخابات شورای شهر داریون بلکه در انتخابات شورا های روستایی هم با تمام توان وارد عمل شود و با گرا دادن و راهنمایی مردم به ملاک های اتتخاب اصلح، مردم را در انتخاب بهترین ها برای شهر و روستا یاری دهد . همه ما باید آگاه باشیم که اگر در تمام منطقه داریون اعم از شهر و روستا بهترین ها انتخاب شوند تمام منطقه داریون پیشرفت خواهد کرد و انشاء الله نه تنها زمینه تبدیل منطقه به بخش بلکه به شهرستان در سالهای آتی ایجاد می شود . متاسفانه تا کنون از تمام پتانسیل های موجود در منطقه استفاده نشده است .

پیشنهاد می شود که پس از برگزاری انتخاباتی حماسی و انتخاب افراد اصلح در شهر و روستا ها حداقل هر دو ماه یک بار مجمع عمومی شوراهای منطقه داریون با حضور امام جمعه محترم و مسولین شهرستان و نمایندگان مجلس تشکیل شود .

پیشنهاد بعدی ایجاد شورا یاران است که اگر از نخبگان و صاحب نظران و معتمدین تشکل شود می تواند بسیار مثمر ثمر باشد و باعث اتحاد و انسجام مردم ورشد و شکوفایی منطقه می شود .

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا