اخبار

خطبه هاي نماز جمعه/حجت الاسلام عزيزي :مسوولين استان! جوانان داريوني سزاوار اين همه محروميت نيستند

نماز جمعه اين هفته داريون نيز مانند هفته هاي گذشته با حضور با شكوه امت حزب الله و انقلابي داريون در محل مصلاي نماز جمعه اين شهر برگزار شد.

به گزارش سايت داريون نما حجت الاسلام عزيزي امام جمعه داريون در خطبه اول مردم را به تقواي الهي و دوري از گناهان دعوت كرد.

نماينده ولي فقيه در داريون در خطبه دوم نماز جمعه امروز با اشاره به كمبودهاي جوانان اين منطقه اظهار داشت:منطقه داريون جمعيتي افزون بر 20 هزار نفردارد كه از اين تعداد قشر زيادي را جوانان تشكيل مي دهند اما متاسفانه جوانان داريوني از كمترين امكانات هم محروم هستند.

حجت الاسلام عزيزي افزود: داريون يك ورزشگاه درست و حسابي ندارد. تنها يك سالن ورزشي دارد كه آن هم با مشكلات زيادي روبروست.

وي در توضيح اين مشكلات گفت: سالن ورزشي داريون در نقطه نامناسبي از شهر قرار گرفته كه استفاده عموم مردم را از آن با مشكل مواجه كرده است.

وي ادامه داد:اين سالن يك جايگاه مناسب براي تماشاگران ندارد و به همين دليل استاندارد نيست.

حجت الاسلام عزيزي در ادامه خطبه هاي نماز جمعه اظهار داشت:پس از سالها پي گيري قرار شد از يك سال پيش زمين فوتبال داريون چمن كاري شود اما اين طرح نيز تنها چند ماه كليد خورد و در ادامه از حركت ايستاد .

نماينده ولي فقيه در داريون در ادامه خطاب به مسوولين اداره كل تربيت بدني استان و شهرستان شيراز گفت: جوانان داريوني سزاوار اين همه محروميت نيستند.در اين منطقه استعدادهاي بالقوه و بالفعل زياد است اما متاسفانه امكانات نيست تا اين استعدادها خودشان را نشان دهند.

وي افزود: با وجود كمي امكانات ورزشي اما برخي از جوانان ورزشكار داريوني توانسته اند در سطح استان و حتي كشور موفقيت كسب كنند كه همين امر نشان مي دهد اين منطقه از استعدادهاي بسياري در زمينه ورزش برخوردار است.

وي با اشاره به توصيه هاي مقام معظم رهبري مبني بر گسترش امكانات ورزشي در نقاط مختلف كشور از مسوولين استان خواست تا نسبت به افزايش امكانان و سالن هاي ورزشي در داريون اقدام كنند.

امام جمعه داريون در پايان  خطاب به مسوولان استان گفت:داريون كارخانه كه ندارد، خشكسالي هم كه هست با اين اوصاف لااقل شرايطي فراهم كنيد تا جوانان داريوني مكانهايي براي گذراندن اوقات فراقت خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا