اخبار

فرمانده حوزه مقاومت بسيج 7 امام موسي كاظم (ع) داريون مردم اين منطقه را به شركت در برنامه هاي هفته بسيج دعوت كرد

 

خبرنگار:مرضيه شكوهي/

به گزارش خبرنگار سايت داريون نما ستواندوم جابري فرمانده حوزه مقاومت بسيج7 امام موسي كاظم(ع) با پيامي به مناسبت آغاز هفته بسيج داريون از مردم اين منطقه خواست در برنامه هاي هفته بسيج حضوري گسترده داشته باشند.

وي در بخشي از اين پيام نوشته است: با سلام و  تبريك فرا رسيدن هفته بسيج به بسيجيان و عموم مردم انقلابي منطقه داريون. امسال كه هفته بسيج مصادف با بصيرت و بيداري  اسلامي در تمام كشورهاي اسلامي شده است خصوصا طواغيت و عوامل استكبار جهاني در برابر خروش قهر مسلمانان كه الگو گرفته از تلاش و مقاومت جان بر كفان پيروان ولايت فقيه مي‌باشد، خدا را شاكريم كه بسيجيان زحمت كش و دلسوز به نظام مقدس جمهوري اسلامي با حضور هميشگي خود در صحنه و با صراط مستقيم امامت و ولايت متضمن سلامت و صلابت نظام اسلامي هستند. از خداوند منان تعجيل در ظهور آقا صاحب الزمان (عج) و سلامتي رهبر انقلاب اسلامي و صلابت و اقتدار مردم ايران و بسيجيان را خواستاريم”

ديدار با امام جمعه منطقه داريون،افتتاحيه نمايشگاه بسيج با موضوع عملكرد بسيج و جنگ نرم،رژه موتور سواران بسيجي،مسابقه طناب كشي،مراسم گراميداشت هفته بسيج و تقدير و تشكر از بسيجيان نمونه،گردهمايي بسيجيان در پايگاه به مناسبت هفته بسيج ،ديدار از خانواده هاي شهداي بسيجي منطقه داريون،زيارت عاشورا به ياد شهداي محله ديندارلو،همايش فرقه ضاله بهائيت 2 ،زيارت عاشورا به ياد شهداي محله ديندارلو ،مسابقه دو و پرسش و پاسخ

همايش بزرگ بسيجيان با ولايت،تقدير از بسيجيان نمونه و پيشكسوت،ديدار از خانواده شهداء،پياده روي و خواندن زيارت ال ياسين ،عطر افشاني قبور شهداي منطقه داريون به همراه زيارت عاشورا ،ديدار از خانواده هاي شهداء

جشنواره سرود،ايستگاه صلواتي،دعاي كميل ( گراميداشت شهداي شهر داريون)،دعاي ندبه و.. از جمله برنامه هايي استكه مسوول بسيج داريون به آنها اشاره كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا