اخبار

تاریخ برگزاری مراسم دومین سالگرد راه اندازی داریون نما مشخص شد

تاریخ برگزاری  مراسم  دومین سالگرد راه اندازی و تاسیس پایگاه خبری تحلیلی داریون نما مشخص شد.

بر اساس این گزارس پنج شنبه 28 شهریور مراسم دومین سالگرد راه اندازی داریون نما در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی گلهای باغ نبوت داریون برگزار خواهد شد.

هماهنگی این مراسم با حجت الاسلام عزیزی امام جمعه محترم منطقه داریون به عنوان متولی مجتمع فرهنگی انجام شده است.

همچنین دبیر برگزاری این همایش نیز مشخص شده و برنامه های مختلفی در دست آماده شدن است که طی روزهای آینده به صورت اخبار کوتاه در داریون نما منتشر خواهد شد.

6 دیدگاه

  1. خیلی خوبه که یه تاریخ دقیق رو معین کردید،ولی فکر نمی کنید که خیلی دیره؟چون نزدیکه مهر هست با هزار گرفتاری کوچک و بزرگ،بعضیا که اصلا در این زمان نیستند!

    1. با سلام به شما. معمولا سالگردها را در همان روز آغاز به کار می گیرند. داریون نما 31 شهریور رونمایی شده و نزدیک ترین روز مناسب به 31 شهریور همین 28 شهریورماه است.

    2. سلام …. حق با شماست ولی همان طور که آقای داریون نما نیز فرمودند، زودتر از این لطف و جذابیتش از بین می رود و کمی هم دور از واقعیت و بی ربط می شود. امیدواریم با یک برنامه ریزی اساسی همه بتوانند در آن شرکت کنند. منتظر همه هستیم….

  2. سلام و خسته نباشید….. بی صبرانه منتظر فرا رسیدن این روز تاریخی و فراموش نشدنی خواهیم بود. داریون نما در این روز بالنده تر خواهد شد . و کاربران آن پویا تر و پایا تر. مسلما پس از این روز، بر تعداد کاربران نیز افزوده خواهد شد. شکی نیست که داریون نما برای این روز عزیز، برنامه ها و اهدافی بلند خواهد داشت که به لطف خدا و همت والای مدیر محترم سایت و همکاری تنگاتنگ کاربران عزیز رقم خواهد خورد.

    چه دیدارهایی خواهیم داشت و چه عکس هایی خواهیم گرفت انشاءالله ! دیدارهایی که سالیان سال خاطره انگیز خواهند بود و عکس های زیبایی که یادآور این خاطرات شیرین. چه خوش و بش هایی ! و چه روزی خواهد بود روز 28 شهریور سال نود و دو انشاءالله….

    اگر برای این بنده ی سراپا تقصیر هم عمری باقی ماند و خدا فرصتی دیگر نصیبم کرد، حتما شرکت خواهم نمود. هر چه خدا بخواهد…

  3. باسلام، سایت داریون نما سایت مردم منطقه داریون است سایت مردمی بزرگوار از ایران عزیز و بزرگ، لذا شایسته است برای این سایت مراسمی با شکوه و با عظمت برگزارشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا