اخبارهمه

ذو الانوار(نماینده مردم شیراز در مجلس) با مردم داریون دیدار کرد

یوسف بذرافکن|

امروز یکی دیگر از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی در جمع نماز گزاران جمعه منطقه داریون حضور یافت . مهندس ذو الانوار که در نماز جمعه این هفته منطقه داریون حضوریافته بود برخی از مشکلات منطقه داریون را از زبان امام جمعه منطقه داریون شنید .

به گزارش داریون نماحجت الاسلام محمد امین عزیزی امام جمعه منطقه داریون در خطبه دوم ضمن تشکر از مهندس ذو الا نوار به خاطر حضور در نماز جمعه و پیگیری امور منطقه داریون به بیان برخی از مهمترین نیازمندی های مردم منطقه پرداخت .

وی کمبود معلم ونیروی آموزشی متخصص و کار امد مرتبط با دوره تحصیلی ( به دلیل عدم وجود امکانات ، امتیازات و مشوق های لازم ) در منطقه داریون از مهمترین مشکلات این منطقه بیان کرد . نبود خانه عالم در شهر و روستا ها ،عدم پیگیری زمین ورزشی داریون و بکار گیری نیروهای غیر بومی د ر احداث پروژه های عمرانی از جمله بیمارستان در حال احداث داریون را از نمونه های مشکلات مردم منطقه داریون عنوان کرد . مهندس ذو الانوار دربین دو نماز به تحلیل سیاسی اوضاع کشور و کابینه دکتر روحانی پرداخت و در مورد سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و انتخاب اعضای کابینه و وزیرانی که رای اعتماد کسب نکرده اند به سخنرانی پرداخت و قصد تحلیل اوضاع استان و شهرستان را داشت که قطع برق مانع از ادامه سخنرانی ایشان شد ،در پایان نماز جمعه برخی از اعضای شوراها و مردم به بیان مشکلات خود با نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پرداختند .

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا