اخبار

هفته سوم مسابقات فوتبال یادواره شهدای کوشک مولا پیگیری شد

خبرنگار:علی مختاری|

هفته سوم مسابقات فوتبال یادواره شهدای کوشک مولا با انجام چهار دیدار بیگیری شد، که طی آن چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
به گزارش داریون نمادر بازی نخست شهدای تربرجعفری با نتیجه دو بریک از سد شهید بذرافشان لابیشه گذشت،مصطفی جوکار و حسین جمشیدی گل های تربر جعفری را به ثمر رسانند و علی بذرافشان نیز تنها گل شهید بذرافشان را به ثمر رساند.
در بازی دوم که قرار بود بین تیم های تربر لابیشه و قمر بنی هاشم ایزدخواست انجام شود بعلت حضور نیافتن تیم ایزدخواستی،تربر لابیشه سه برصفر برنده اعلام شد.
دیدار سوم این روز را عرشیا کوشک مولا با نتیجه پر گل چهار بر دو پاس تبربر جعفری را از در هم کوبید.
علیرضا کشاورز،سجادجهاندیده،ساسان امیری و مهدی کشاورز گلهای عرشیا را به ثمر رساندند و همچنین احمد جوکار و ابراهیم جوکار نیز هر کدام یک گل وارد دروازه تیم لابیشه کردند.
در جدال حساس و نفسگیر آخرین بازی مرحله گروهی که بین تیم های امید لابیشه و سینا زاگرس شیراز انجام شد تیم امید تربر با نتیجه دو بریک تیم قدرتمند شیرازی را با شکست بدرقه کرد.
محسن ارجی و علی ارجی گلزنان تیم تربری بودند و تنها گل تیم شیرازی نیز توسط ابراهیم شیرازی بهثر رسید.
با پایان گرفتن مرحله اول و از گروه یک شهدای تربر لابیشه با انجام سه بازی و کسب ۹امتیاز ممکن و بدون شکست راهی مرحله نیمه نهایی شد
شهید بذرافشان به لطف تفاضل صفر و با انجام سه بازی و کسب چهار امتیاز صعود خود را به دور قطعی کرد .شهدای لابیشه نیز با انجام یه بازی و کسب چهار امتیاز و با تفاضل گل منفی پنج و در عین شایستگی از دور مسابقات خارج شد.
همچنین قمر بنی هاشم ایزدخواست با انجام سه دیدار و بدون امتیاز تیم قعرنشین این گروه لقب گرفت.
اما در گروه دوم،عرشیا کوشک مولا بعنوان یکی از مدعیان این جام با انجام سه بازی و کسب ۹امتیاز ممکن به نیمه نهایی رسید ،سینا زاگرس شیراز ،امیدتربر لابیشه و پاس تربرجعفری هر کدام با سه امتیاز از سه بازی رقابت فشرده ایی را برای صعود به نیمه نهایی داشتند که در نهایت سینا زاگرس شیراز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایر رقبا صعود خود را جشن گرفت.
قضاوت این مسابقات بعهده اقایان الماس زارع داریونی ،ابراهیم کشاورز،مصطفی کشاورز و محمدرضا کشاورز بود

1 دیدگاه

  1. با سلام و تشکر از جناب آقای مختاری عزیز بابت گزارش اخبار مسابقات….

    به مسئولین برگزاری مسابقات، مربیان عزیز، داوران، ورزشکاران جوان و ورزشدوستان این سری از مسابقات خسته نباسید می گویم و برای این تیم ها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا