داريوني هاي موفق

دكترلطفي افتخار داريون؛متخصص راديولوژي و همچنين فلوشيپMRI

دکتر مهرزاد لطفي از جمله داريوني هايي است كه با تلاش و پشتكار خود توانست پله هاي موفقيت را به سرعت طي كند و اكنون از افتخارات منطقه داريون به شمار مي رود.

وي كه متخصص راديولوژي و همچنين فلوشيپMRI است مسووليت هاي خود را از شهرستان ممسني آغاز كرد. او در سال 1374 به عنوان رييس بيمارستان ولي عصر(عج) ممسني مشغول به كار شد.

به گزارش داريون نما دكتر لطفي همچنين از سال1374 تا 1377 مسووليت شبكه بهداشت و درمان شهرستان ممسني را بر عهده گرفت.

او سپس به شيراز آمد و از سال 1381 عضو هيات علمي گروه راديولوژي دانشكده پزشكي شيراز شد.

وي از سال 1384 تا 1388 به عنوان رييس مركز بزرگ آموزشي درماني شهيد فقيهي(بيمارستان سعدي) مشغول خدمت به مردم شد.

اين داريوني موفق پس از آن و با نشان دادن قابليت هاي خود مسووليت يكي از معاونت هاي مهم دانشگاه شيراز را بر عهده گرفت.

دكتر لطفي اكنون معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه بزرگ علوم پزشكي شيراز است.

او همچنين همزمان با اين مسووليت مهم، مدير و دانشيار گروه راديولوژي دانشكده پزشكي شيراز نيز هست.

دكتر مهرزاد لطفي اكنون از چهره هاي علمي و مطرح استان به حساب مي آيد. با توانايي هاي علمي و مديريتي كه او دارد در آينده قطعا در سمت هاي بالاتري  در دايره پزشكي استان و حتي كشور به فعاليت خواهد پرداخت.

براي اين داريوني عزيز و توانمند آرزوي موفقيت مي كنيم. با اين اميد و آرزو كه جوانان داريوني امثال دكتر لطفي را كه با امكانات اندك از منطقه داريون برخاسته اند و به مدارج عالي رسيده اند الگوي خود قرار دهند و بدانند كه اگر بخواهند از جايي مانند داريون هم مي توانند به پيشرفت برسند.

سايت داريون نما در آينده اي نزديك گفت و گوي مفصلي را با دكتر لطفي انجام خواهد داد.

براي آشنايي بيشتر با فعاليت هاي دكتر مهرزاد لطفي اينجا و اينجا را هم ببينيد.

15 دیدگاه

  1. البته آقاي دكتر مهرزاد لطفي در شروع به كار ساخت بيمارستان داريون هم تلاش هاي زيادي كرده اند كه خدا اجرشان دهد.

  2. نوجوانان و جوانان داريوني واقعا بايد امثال دكتر لطفي و دكتر افتخار را الگوي خود قرار دهند.

  3. با سلام وعرض ادب خدمت سایت داریون نما وبرادر ارجمند جناب آقای دکتر مهرزاد لطفی . دکتر لطفی را از دوران کودکی که همسایه بودیم می شناسم.زمانی که حقیر وتعدادی از بچه ها از جبهه برگشته بودیم در حسینیه ولی عصر (عج)داریون دروس عقب افتاده تحصیلی را به ما می آموخت.وبا همت ایشان موفق به قبولی در امتحانات تحصیلی شدیم. همچنین با توجه به حضورایشان در دبیرستان دانشگاه ورضایت واعتماد تحصیلی که به ایشان داشتندحقیرمدتی را موفق به تحصیل دردبیرستان دانشگاه(توحید) شیراز شدم.ایشان فردی منظم در دروس وعبادت بودند.نامبرده چهره آشنای علمی وبرادر شهید حسین لطفی می باشند.آجرک الله یا بقیه الله.

  4. سلام جناب دکتر لطفی ما به شما افتخار میکنیم و تمام جوانان داریون باید شما را الگو قرار دهند شما کسی هستید که فعل خواستن را صرف وترجمه و معنا کردید.درود بر شما بنازم غیرت بچه های داریون را .دوستتان داریم هر جا که باشید

  5. با سلام
    دکتر لطفی علاوه بر اینکه از نظر علمی و شغلی جایگاه بالایی را دارا هستند در عین حال کاملا متواضع می باشند و برای هشهری های خودشان احترام خاصی قائل می شوند. ایشان یک الگویی علمی و اخلاقی عالی جهت جوانان داریون می باشند. از خداوند متعال توفیق و سربلندی بیشتر برای ایشان و خانواده محترمشان را می طلبم

  6. جناب آقاي دكتر لطفي از جمله چهره هاي ماندگار شهر داريون ونير از افتخارات استان فارس مي باشد .اين جانب از نزديك شاهد زحمات ايشان پيرامون اختصاص بيمارستان ده تختخوابي براي شهر داريون بوده ام واز طرف خودو همشهريان فهيم و قدر شناس بي نهايت ازايشان سپاسگزارم .

  7. تا کلاس پنجم ابتدایی با دکتر لطفی همکلاس بودم ایشان مبصر کلاس ما در کلاس پنجم بود سرکار خانم بلند اقبال معلم ما بود و در پایان سال به همه کسانی که در خرداد قبول شدند یک کتاب قصه جایزه داد دست روزگار ایشان رادکتر کرد و من را معلم ، خداوند همه ی کسانی که به مردم بدون منت به مردم محروم خدمت می کنند موفق دارد ، هر داریونی که به داریون خدمت نکند مدیون داریون باقی می ماند .

    1. سلام هميشه آرزوي قلبي بنده سلامتي و سربلندي دانش آموزانم بوده و مي باشد كه بحمدالله ميسر شد . توفيقات روز افزون و خشنودي خداوند متعال را يرايتان آرزو مي نمايم سلام ساير همكلاسي هايتان را از جانب اينجانب ابلاغ بفرماييد.

  8. سلام اقای دکتر لطفی خسته نباشی باعث افتخار ماهستید وخواهید بود من بادکتر توی بیمارستان سعدی برخورد داشتم بسیار بسیار خودمانی وبدونه هیچ غروری بامن همشهری برخورد کردند اونجا بود که من خودم احساس خرسنیدی وغرور میکردم خوش باشید درکنارخانواده محترمتان خدابیاموزد مادرتان انشالاه

  9. با تشکر از استاد دکتر لطفی شما پر افتخار ترین فرد در اقوام و شهر خود هستید همه ی ما به شما افتخار می کنیم

  10. با سلام خدمت جناب اقای دکت لطفی من شخصا ارادت خاصی نسبت به شما دارم و امیدوارم به سلامت زندگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا