اخبار

نکته ها و گفته ها…!

*شهریور ماه شورای اسلامی شهر داریون یک ساله می شود ، عملکرد یک ساله یک شورا همچنان در هاله ای از ابهام است ، دوازدهم شهریور ماه دوره یک ساله ریاست داریوش شکری به پایان می رسد . آیا رئیس شورا در سمت خود ابقا می شود ؟ آیا رئیس شورای شهر داریون تغییر می کند ؟ آیا در روند کار شورای شهر تغییری بوجود می آید ؟ اینهاسئوالاتی است که این روزها گروهی از شهروندان از یکدیگر می پرسند .

* دولت های مختلف می آیند و می روند ، هفته دولت همه ساله فرامی رسد و تمام می شود اما از افتتاح پروژه های دولتی در منطقه داریون خبری نیست ! سالها است که در منطقه داریون هیچ پروژه صنعتی ، عمرانی و کشاورزی به بهره برداری نمی رسد ! گویا این منطقه در نقشه جغرافیایی ایران گم شده است !

*مساجد خانه های خداو محل عبادت و خود سازی هستند ، اما در شهر داریون تنها یک مسجد وجود دارد ! در حالی که داریون در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو مسجد داشته است ، متاسفانه مساجد داریون تخریب شده است و کسی از بازسازی مساجد شهر حمایت نمی کند ! مسجد القائم (عج) که مسجد حاجی جانقلی معروف است سالها است که بازسازی آن شروع شده است اما به دلیل عدم وجود امکانات مالی کار ساخت آن متوقف شده است ! مسجد جامع داریون که بعنوان مسجد سید عباس معروف است همچنان مخروبه است در حالی که این مسجد در جوار سالن ورزشی داریون واقع شده است و اگر همه کمک کنند و باسازی شود می تواند بعنوان یک مرکز عبادی و فرهنگی مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد ، از اعضای شورای شهر و شهر داری انتظار می رود که از خودشان تحرک نشان دهند و لااقل برای مساجد که خانه های خدا در روی زمین هستند کاری بکنند !

1 دیدگاه

  1. امروز یازدهم شهریور ماه انتخابات تعیین هئیت رییسه شوراهای سراسر کشور برگزار شد.از شورای داریون چه خبر ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا