اخبارداريون نماهمه

به استقبال دهمین زاد روز داریون نما/11 ساله می شویم

یازدهمین زاد روز داریون نما را به مدیر، هیات تحریریه، نویسندگان، خبرنگاران، نماهنگ سازان، عکاسان و شما کاربران عزیز داریون نما تبریک و تهنیت می گوییم. خدا قوت …

نوشته: جلیل زارع

12 بهمن ماه سال 91 بود که از سر دلتنگی نام داریون را در گوگل جست و جو کردم. این کار تازگی نداشت. پیش از این نیز چند بار به گاه دلتنگی این کار را کرده بودم، بدان امید که با خبری هر چند کوتاه از زادگاهم، کمی رفع دلتنگی شود؛ ولی وقتی می دیدم در این فضای گِل و گشاد مجازی حتا یک خبر کوتاه هم از زادگاهم نیست، بیش تر دلتنگ می شدم و با خودم می گفتم یعنی یک نفر پیدا نمی شود سایتی محلی برای داریون راه اندازی کند تا این طور مواقع بوی خوش آشنایی، غم غربت را از دل امثال من که دست بر تقدیر سال ها از زادگاه مان دور افتاده ایم بزداید؟!
ولی این بار در کمال ناباوری سایتی با نام داریون نما به من چشمک زد و گل لبخند بر لبانم کاشت! با عجله روی آن کلیک کردم: «داریون نما، اولین پایگاه رسمی خبری – تحلیلی منطقه ی داریون | دروازه های ابدیت باز است. آفتابی شوید.»
از شادی در پوست خود نمی گنجیدم! اولین مطالب آن مربوط می شد به چهارشنبه 23 شهریور ماه سال 1390 ساعت 18:33. مدیر این سایت محلی سایتش را با معرفی شهدای عزیز و گرانقدر منطقه ی داریون قلم زده بود.
کنجکاو شدم و بیش تر جست و جو کردم. فهمیدم هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با یاد شهدای عزیز، دلاور و سرافرار منطقه داریون، این اولین پایگاه رسمی خبری-تحلیلی منطقه داریون با عنوان “داریون نما” رونمایی شده است.

زادروز داریون نما مبارک باد.

امتیاز کاربران: 4.65 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا