اخبار ويژه

خبر ویژه:آدمس مخدر سرطان زا در داریون!

پان پراگ نام محصولی است خطرناک، اما بسیار ارزان که در بسته‌های سبزرنگ و به قیمت کمتر از ۵۰۰ تومان حتی در برخی سوپرمارکت‌ها نیز یافت می‌شود.

مواد اولیه این محصول خطرناک، تنباکو، آهک، خاکستر، ادویه‌های معطر، ساخارین (ماده بسیار سرطان‌زا) و برای افزایش قدرت نشئه‌گی و سرخوشی ترکیبات مخدر و یا توهم‌زایی چون تریاک و حشیش و ترکیبات شیمیایی دیگر چون آرسینک، منیزیم، سرب و حتی داروهای روان گردان از قبیل اکستازی گزارش شده است.

شنیده می شود که:این آدامسهای بی تی در بعضی از سوپر مارکتهای داریون بفروش میرسد ودر مدارس مخصوصا متوسطه اول ودوم توسط دانش آموزان مصرف میشود.

اگر این خبر صحت داشته باشد باید مسوولین امر هرچه سریعتر با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند.

3 دیدگاه

  1. امکانات خوب اینقققدر زود به ما نمیرسه! فقط این ادامس خطرناک به سرعت برق باد به داریون رسیده؟! نمیدونم چرا همیشه تو چیزاهای منفی رتبه اول در سطح استان داریم مثلا جاده بیکاری اعتیاد وخیلی چیزهای دیگه خدایا تو بخیر بگذرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. باسلام

    هرچی سعی میکنم نمی تونم درک کنم علت این که چرا اینقدر پخش موادمخدر تو کشورمارایج شده که حتی سوپرمارکت ها هم به راحتی توزیع می کنن وکسی هم اونجورکه باید پیشگری نمی کنه چی هست.
    تادلت بخواد انواع مخدرها و نوشیدنی های الکلی فراوون شدن یه روز دنبال یه قرص آهن کل داروخانه های شیراز رو زیرو رو کردم پیدانشدازصبح تا شب گشتم نبود اما اگه هرنوع مخدر یاقرصهای روان گردان یا نوشیدنی الکلی می خواستم فقط ده دقیقه طول می کشید تا بدستم برسونن.اونم باپیک مخصوص و رایگان.
    بعضی وقتها هنگ میشم بابا اینجا چرا این همه آشفته شده .
    بچه های الان ده دوازده سالشونه مواد مصرف می کنن واقعا چی میخوان بشن؟
    خدابه دادمون برسه فردا بچه هامون رو میفرستیم تواین اجتماع تا مثلا درس بخونن واسه خودشون کسی بشن ماهم بهشون افتخارکنیم چه خیالی!!!!خیلی محیط خرابه هرچی بگم جاداره.
    خدا خودش کمک کنه…
     

    آقای داریون نما اگه بتونید از مشاورخانواده یاکسی که راه کاری دراین زمینه بلدباشه توی سایت استفاده کنید تا تواین مسائل به ماکمک کنه ممنون میشیم.

  3. اینکه عده ای بسیار محدود به ایننترنت دسترسی دارند و از این خبرها، خبردار می شوند، نیاز به چاره داره،
    خواصی که با خبر می شوید از چیزهایی که دودمان برخی خانواده ها را بر باد می دهد، عوام را مطلع کنید.
    به پشت درهای خانه من و شما هم می رسد و رسیده است، نمونه های این پس ماندها و فاضلاب تکنولوژی، به هوش نباشیم من و شما هم به دام از این قبیل دستاوردهای فلج کننده خواهیم شد!!!

    و مسؤلید و مسؤلید کسانی که می شنوید و نمی گویید. می بینید و چشم فرو می بندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا