اخبار

برگزاری یادواره شهدای روستای ایزدخواست باصری +تصاویر

خبرنگار:مهرشاد اسلامی راد|

یادواره سه شهید روستای ایزدخواست باصری منطقه داریون برگزار شد.

به گزارش داریون نما این یادواره که با حضور گسترده مردم این روستا و منطقه داریون، امام جمعه منطقه داریون، روحانیت معزز و معظم، مسئولین سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)، فرمانده زرهی ارتش در استان فارس و هیئت همراه، مسئولین سپاه ناحیه خرامه و سایر مسئولین اجرائی منطقه داریون و فرماندهان پایگاه های مقومت بسیج روز پنجشنبه در حسینیه روستای ایزدخواست برگزار و یاد و خاطره ی شهیدان نجفی، زارع و احمدی زنده نگاه داشته شد.

yadvareh

در این مراسم سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز، طی سخنانی ضمن تشکر از استقبال مردم از این مراسم اظهار امیدواری کرد این یادواره که اولین یادواره شهدای این روستاست ادامه داشته باشد.

 پس از وی، سردار یدالهی به عنوان سخنران ویژه با بیان مطالبی درخصوص شهداء و جایگاه آنها و همچنین نسل انقلاب به این نکته اشاره کرد که: جوانان امروز ما از جوانان زمان جنگ بهتر هستند و نشانه آن همین حضور پرشور جوانان در یادواره های شهداست.

گفتنی است اولین یادواره سه شهید والامقام روستای ایزدخواست که با تعزیه و مداحی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همراه بود با تقدیر از خانواده های شهدای این روستا به پایان رسید.

 شایان ذکر است نمایشگاهی نیز با عنوان «نوالشهداء» در حاشیه این یادواره طراحی شده بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا