داريون در قاب

گزارش به بینندگان/این مهم به خاطر همراهی شماست،”داریون نما” همچنان روبه جلو

بی شک شما بینندگان عزیز سایت داریون نما بزرگترین سرمایه ما هستید.این شما هستید که با مراجعه به سایت، ما را در ادامه این راه تشویق می کنید.

خوشبختانه از ابتدای رونمایی و راه اندازی سایت داریون نما که هنوز به 6 ماه نرسیده، این سایت همواره حرکتی روبه جلو داشته و روزبه روز بر تعداد مخاطبانش افزوده شده است.

روزانه حدود 2000 بازدید از سایت داریون نما باعث شده تا داریون نما در قامت یکی از پربیننده ترین سایتهای محلی ایران جلوه کند.

طی 10 روز  گذشته رتبه داریون نما در مرجع جهانی رسمی تعیین رتبه سایتها پیشرفت خیره کننده ای داشته به نحوی که از حدود 10 روز پیش تا کنون سایت داریون نما نزدیک به 40 هزارسایت را پشت سر گذاشته بدان معنی که طی هفته گذشته از 40 هزار سایت از لحاظ میزان بازدید پیشی گرفته ایم.

هرچند می دانیم هنوز تا ایده آل های مورد نظرمان فاصله داریم  و تلاش می کنیم با همراهی شما خوبان سرعت روبه جلو داریون نما شتاب گیرد.

این نوید را هم می دهیم که در آغاز سال جدید سایت داریون نما جامه نو خواهد پوشید و با سروشکلی کاملا متفاوت به شما ارایه خواهد شد.

پوسته و قالب جدید داریون نما در تهران در حال طراحی است و ان شاالله همانگونه که گفتیم از ابتدای سال جدید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این گزارشی بود به شما مخاطبان عزیز که دلیل وجود،حضور و ادامه راه “داریون نما” هستید.

8 دیدگاه

  1. باسلام وتشکرازهمه شماکسانیکه این سایت رودرست کردین خیلی خوشحالم که داریون ماهم سایت داره ولی اگر بیشتردرمورد اتفاقاتی که درداریون میفته حرف بزنید خیلیییییییییییییییییی بهتر میشه

  2. سلام خسته نباشید قرار شد یه صفحه به اسم دودج مانند تربر جعفری باز کنید لطفا فراموش نشه با تشکر -خیلی خیلی ارادت داریم

    1. سلام دوست عزیز به اسم دودج که خیلی وقته صفحه گذاشتیم. کافیه به قسمت دسته ها در پایین سایت مراجعه کنید حتما نام زیبای دودج را مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا